Στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου και συγκεκριμένα για τον άξονα 8 «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις», στις 31 Μαρτίου του 2022, πραγματοποιήθηκε το τρίτο σεμινάριο με σύγχρονο τρόπο.

Το θέμα του σεμιναρίου ήταν το Scratch (2ο σεμινάριο):

Η μεγαλύτερη κοινότητα μιας γλώσσας προγραμματισμού, με απλό οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού, που επιτρέπει τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών, παιχνιδιών και κινούμενων σχεδίων.
Το Scratch προωθεί την υπολογιστή σκέψη και τη δεξιότητα επίλυσης προβλημάτων, τη δημιουργική διδασκαλία και μάθηση, την αυτοέκφραση και συνεργασία.

Από το παραπάνω σεμινάριο προέκυψαν και τα δυο παρακάτω αρχεία, σε μορφή cookbook, στα οποία μπορείτε να βρείτε οδηγίες δημιουργίας προγραμμάτων στο Scratch. Καθώς και συνδέσμους των προγραμμάτων αυτών στην κοινότητα του Scratch και συγκεκριμένα του χρήστη Τσομπάνη Ευάγγελου.

cookbook_Scratch_03

cookbook_Scratch_04

 

Στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου και συγκεκριμένα για τον άξονα 8 «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις», στις 31 Μαρτίου του 2022, πραγματοποιήθηκε το τρίτο σεμινάριο με σύγχρονο τρόπο.

Στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου και συγκεκριμένα για τον άξονα 8 «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις», στις 16 Δεκεμβρίου του 2021, πραγματοποιήθηκε το πρώτο σεμινάριο με σύγχρονο τρόπο.

Στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου και συγκεκριμένα για τον άξονα 8 «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις», πραγματοποιήθηκε τη Τετάρτη 23/02/2022, σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών με σύγχρονο τρόπο, από τον οργανισμό Learn to Help, με ομιλήτριες τις κυρίες Μαυρουδή Δανάη-Φωτεινή και Μαχά Έλενα.